Neztrácej čas ve frontách,
KUP TO HNED!

FAQ

1. Zaplatil/a jsem objednávku, ale vstupenky nedorazily. Co mám teď dělat?
  • Ověřte, že jste při objednávce zadali správný e-mail.
  • Zkontrolujte, zda vám e-mail nepřišel do spamu.

Pokud vše souhlasí, kontaktujte nás a nazapomeňte uvést číslo objednávky.

2. Akce změnila termín nebo místo konání, ale já se nemohu zúčastnit. Co dál?

V případě změny termínu nebo místa konání akce od nás dostanete e-mail. Pokud máte zájem o vrácení vstupného, budete požádáni o číslo bankovního účtu, kam chcete vstupné vrátit. Peníze budou vráceny do 30 dnů (zpravidla však mnohem dříve).

3. Akce je zrušena. Jak a kdy obdržím peníze za vstupenky?

V případě zrušení termínu akce od nás dostanete e-mail o vrácení vstupného. Budete v něm požádáni o číslo bankovního účtu, kam chcete vstupné vrátit. Peníze budou vráceny do 30 dnů (zpravidla však mnohem dříve).

4. Zakoupil/a jsem si vstupenky, ale rozhodl/a jsem se, že na akci nepůjdu. Mohu je vyměnit nebo vrátit?

Pokud není akce zrušena, vstupenky nemůžete vyměnit ani vrátit. Můžete je ale darovat nebo prodat někomu dalšímu.

5. Můžu vstupenky někomu věnovat nebo prodat?

Ano, můžete.

6. Při objednávce jsem zvolil/a platbu bankovním převodem. Do kdy musí platba přijít?

Platba musí přijít do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Po této lhůtě rezervace vstupenek propadá a je nutné provést novou objednávku.

7. Chci zvolit platbu bankovním převodem, ale tato možnost se mi nezobrazuje. Proč?

Platba bankovním převodem je dostupná do 48 hodin před začátkem akce. Poté lze vstupenky uhradit pouze pomocí platební karty.

8. Musím vstupenky tisknout nebo je stačí ukázat v telefonu?

Vstupenky stačí ukázat v telefonu.

9. Omylem jsem smazal/a e-mail se vstupenkami. Jak jej mohu znovu získat?

V takovém případě nám napište a nazapomeňte uvést číslo objednávky.

10. K zakoupeným vstupenkám potřebuji daňový doklad. Jak o něj mohu požádat?

Pro vystavení daňového dokladu nám pošlete fakturační údaje a číslo objednávky.